субота, 16 серпня 2014 р.

Срібна ложка або 2000 рецептів

Срібна ложка - італійська кулінарна книжка, яка займає перші місця по продажу ось уже 50 років. Тут зібрано понад 2000 рецептів. Недавно я стала щасливою власницею ось такого витвору мистецва :) Я ледве її підняла, це найгрубша книжка яка в мене є. І коли я нарешті її всю переглянула, я була просто зачарована і простотою рецептів, і зручністю в користуванні, і цікавими порадами. Скажу вам, якщо у вас є така кулінарна книга, вам не потрібно більше жодної. Ви можете забути про всі сотні кулінарних сайтів, блогів, передач. Можете навіть забути про мій блог :) Тут є все. І навіть рецепт борща :) Отже, опис книги.


Відкриваючи першу сторінку, ви бачите перед собою зміст.Дуже простий і чіткий.

Проте, коли наприклад читаєш розділ "Перші страви" бачиш, що сюди входять крім супів, ще і паста, і рис, і салати. А коли читаєш розділ "Риба та морепродукти" бачиш, що тут є суп з риби. Можливо, із за того, що тут так багато рецептів, поділити їх чітко у розділи просто неможливо. Але є прекрасна така штука в цій книжці, як всі рецепти в алфавітному порядку. Хочете приготувати рибу, шукаєте букву "Р" , там слово "РИБА" і ось всі рибні рецепти які є в цій книжці перед вами.

Особисто мені здається, що цей варіант для цієї книги є найзручнішим.

Хочу відмітити, що тут є окремий розділ "Овочі". Для зростаючої кількості вегетаріанців, це, мабуть, також великий плюс. Тут є рецепти з буряка, артишоків, броколі, моркви. Окремий підрозділ для цибулі (з неї виявляється так багато можна приготувати). А є і рецепти з таких рослин та овочів, про які мало хто чув (наприклад подорожник оленерогий :)
Також варто відмітити розділ "Піца", тут є основний рецепт тіста для піци і різноманітні варіанти начинок.Проте, думаю, жоден з цих плюсів, не зробив цю книжку такою відомою.
Знаю по своєму блозі, що мало хто любить довгі рецепти. Наприклад людина швидше приготує "Тортік Мінутка" (заливаємо банани вершками і шоколадом), ніж тушкованого півника у вині з грибами. Люди хочуть швидко і смачно, а інколи навіть і вишукано. Так от, читаючи рецепти аля "Тортик Мінутка" я ставилася дуже прискіпливо до тих коротеньких рецептів. Але тут...Всі рецепти дуже короткі. На одній сторінці по три-чотири рецепти. І до того ж смачні!

Ось в чому весь секрет великого успіху "Срібної ложки":)

І останнім є розділ "Меню від відомих шеф поварів". Від кожного шефа по три-чотири рецепти: закуски, основна страва та десерт. В цій книзі зібрана хороша колекція рецептів з минулого та теперішнього. Прекрасна книга, яка повинна бути в кожного, хто любить готувати.

Немає коментарів :

Дописати коментар