четвер, 21 серпня 2014 р.

Закусочки із листкового тіста з грушею та сиром дор блу

Цікаві поєднання в їжі.


Існує думка, що гурманами народжуються. Я зовсім не погоджуюся. Коли я була маленька, я не їла практично нічого, все мені здавалося несмачним. Зовсім до недавна (десь років до двадцяти) я не любила будь-які морепродукти, крім риби. І ніколи повірити не могла, що колись спробую креветки, а тим бульше мідії. А тепер я їх обожнюю. До певного смаку потрібно вирости та дозріти. Я люблю їжу, я люблю готувати щось нове, поєднувати в своїх стравах речі, які мені здаються непоєднуваними. І кожен раз я дивуюся, скільки ж все таки існує смаків, цікавих рецептів, продуктів і всього життя не вистачить, щоб перепробувати...

Ось недавно я спробувала поєднання сир дор блу і груша. Дуже смачно і цікаво. Взагалі рецепт дуже простий. Якщо до вас йдуть некликані гості, то це те, що ви захоче приготувати. Я пробувала їх перший раз без цибулі, а коли вже готувала сама, то додала цибулю. Обидва варіанти смачні, тому ви вже обирайте самі.


Вихід: 8-10 порцій


Потрібно:

  • 0,5 кг листкового тіста
  • 1 невеличка цибуля
  • 1 велика груша
  • 100 гр сиру дор блу
  • оливкова олія
  • 2 ст.л. масла
  • сіль, перець

Готуємо:

Розігріти духовку до 200 гр.С. Тісто розморозити. Розігріти оливкову олію та масло на сковороді. На легенькому вогні підтушити цибулю до золотистого кольору, додати почищену та тоненько нарізану грушу та тушити 3-4 хв. Додати сіль та перець. Відставити.

Тісто нарізати квадратиками. Викласти начинку з грушею та цибулею. Зверху посипати сиром. Пекти 13-15 хв або до повної готовності тіста.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар