неділя, 17 серпня 2014 р.

Горіховий кекс

Мене зацікавив цей рецепт тим, що тут взагалі немає муки. Взагалі я завжди переживаю, коли щось печу. Але цей кекс завжди добре виходить, навіть якщо пропорції інгредієнтів не до кінця дотримати. Волоські горіхи можна замінити фундуком, але не спішіть очищати його від шкірки. Просто обсмажте на легенькому вогні зі шкіркою і все перетріть блендером. Тоді кекс буде мати особливий аромат. Ну що тут ще сказати...дуже і дуже смачно.


Вихід: 5 порції


Потрібно:

  • 3,5 ст.л. мелених волоських горіхів
  • 50 гр мелених сухарів
  • 10 гр крохмалю
  • 100 гр топленого масла
  • 2 яйця
  • 100 гр цукру
  • 0,5 ч.л. ванільного цукру
  • 0,1 ч.л. солі

Готуємо:

Розігріти духовку до 160 гр.С. Збити міксером яйця, цукор, ванільний цукор та сіль. Змішати горіхи, сухарі та крохмаль. Додати суміш до яєць та збити все міксером.

Додати масло та все добре перемішати. Вилити суміш в форму ( я використовувала форму, розміром 18*9 см). Відправляємо в духовку на 45 хв (на останні 5 хв температуру можна збільшити до 180 гр.С., щоб кекс гарно зарум’янився).

Особисто я дуже люблю волоські горіхи і вони є одними з найдешевших. Проте часто у випічці використовують пекан, мигдаль, макадамію. Я обожнюю додавати макадамію в печиво з білим шоколадом. Виходить дуже смачно. А пекан добре смакує в шоколадних рецептах. А які горішки ваші улюблені і де ви їх використовуєте? Не тільки в десертах, правда ж? :)

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар