четвер, 21 серпня 2014 р.

Панна котта з білим шоколадом та соусом із ягід

А які ягоди ваші улюблені?


Я дуже люблю малину і чорницю, це мої улюблені ягоди. Тому я і додала саме їх в ягідний соус, але ви можете використовувати будь-які, які вам до смаку. Що сказати про цей десерт, крім того, що він смачний? Перший раз попробувала додати білий шоколад в панну котту і не пожаліла. Десерт виходить солодшим, проте соус із ягід досить кислий і тому все разом якраз добре.

Це дуже популярний десерт, тому я довго не дуже хотіла його готувати, я люблю шукати щось цікаве і нове, щось що ніколи не пробувала. Але все таки не встояла і приготувала. Мені здається, це якраз літній рецепт. Навіть літом хочеться солодкого, правда ж?


Вихід: 2 порції


Потрібно:

  • 200 мл вершків
  • 100 гр білого шоколаду
  • 50 гр цукру
  • 2 ч.л. ванільного цукру або 1/3 ч.л. ванільного екстракту
  • 2/3 ст.л. желатину
  • 1 ст.л. гарячої води
  • 100 гр грецького йогурту

Для ягідного соусу:

  • 200 гр будь-яких ягід
  • 20 мл киплячої води
  • 20 гр цукру

Готуємо:

В сотейник виливаємо вершки та додаємо подрібнений шоколад, цукор, ванільний цукор. На маленькому вогні помішуємо доки шоколад не розтане. Знімаємо з вогню. Відкласти. В 1 ст.л. гарячої води розчиняємо 2/3 ст.л. желатину. Трошки охолоджуємо та додаємо до вершків. Добре перемішуємо та залишаємо на 15 хв. Додаємо йогурт та добре перемішуємо. Розливаємо по формах. Відправляємо в холодильник мінімум на 4 години.

В сотейнику довести 20 мл води до кипіння, додаємо цукор та ягоди. На маленькому вогні помішуємо 1-2 хв так, щоб ягоди пустили сік, але ще були цілими. Охолоджуємо. Викласти панну котту з форми на десертну тарілку та подавати з ягодами.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар