вівторок, 19 серпня 2014 р.

Гострий тайський суп з кокосовим молоком та креветками

Трошки гостренького на вівторок...


Знаєте як я вибираю, що приготувати? Починаю цікавитись якоюсь кухнею: грецькою, італійською або ж французькою, потім вичитую багато їхніх особливих рецептів і готую. Я помітила, що готую все періодами :) Так ось і наступив період східної кухні: я готувала спрінг роли, чатні, гострий соус з персиків з карі і тепер ось цей смачний суп. Ознайомлення з кухнями світу, звичайно ж, проходить в мене дуже узагальнено. Проте, основні смаки та особливості я відчуваю та запам’ятовую. Так ось східна кухня в мене асоціюється в основному з імбирем, карі, чилі, кокосовим молоком. Не знаю, який цей суп в Таїланді, проте на моїй львівській кухні він дуже смачний :)

Про суп: можна писати і писати про смак. Я з’їла дві порції і шкодувала що не можу з’їсти більше. Цей суп став одним з моїх улюблених. Всі смаки так добре поєднуються: гострота чилі та імбирю з м’ягкістю кокосового молока, томати з креветками. Коли готуєш цей суп, вся кухня наповнюється ароматом пряних спецій. Я вже не могла дочекатись, коли він буде готовий.

Якщо ви не любите креветки, замініть їх на курку. Якщо ж ви вегетаріанець - додайте більше овочів. Варіантів багато, але основні складники - це імбир, чилі, карі та кокосове молоко.


Вихід: 6-8 порцій


Потрібно:

  • 2 болгарські перці будь-якого кольору
  • 400 мл кокосового молока
  • 1 велика або 2 маленькі цибулі порей
  • 600 гр томатів у власному соці
  • 3 ст.л. оливкової олії
  • 1 зелений перець чилі (якщо не знайдете, можна замінити на червоний)
  • 20 гр кореню імбиря
  • 0,7 л бульйону овочевого або води
  • 1 ч.л. карі
  • 1 ч.л. коріандру меленого
  • 3 ст.л. ворчестерського соусу
  • 100 гр рису
  • 400 гр чищених креветок

Готуємо:

Корінь імбиря миємо, чистимо та дрібно нарізаємо. Цибулю порей нарізаємо тоненькими кільцями. Болгарський перець очищаємо від зернят та нарізаємо невеликими шматками. Перець чилі очищаємо від зернят та дрібно ріжемо. У каструльці розігріти оливкову олію. Додаємо болгарський перець та тушимо на середньому вогні, помішуючи, 3 хв. Додаємо цибулю порей та тушимо 5 хв. Додємо чилі та тушимо ще 2 хв. Потім додати імбир та тушити ще 1 хв.

Додаємо бульйон, томати, карі, коріандр, сіль, ворчестерський соус та рис. Варимо все на невеликому вогні 40-45 хв, постійно помішуючи, щоб рис не пригорів. Додаємо кокосове молоко та креветки. Варимо 2-3 хв. Якщо потрібно, то досолити.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар