понеділок, 18 серпня 2014 р.

Тушена телятина з артишоками

Можливо хтось втомився від шашликів?


Я завжди дуже чекаю теплої погоди після зими. І коли нарешті приходять перші теплі дні, я дуже чекаю, коли виберуся з друзями на шашлик. Але до кінця літа все це дуже приїдається. І я знаю, я сумуватиму за цими днями зимою, але тепер я захотіла приготувати "легке" та нежирне м‘ясо. Страва все одно виходить літньою, адже тут використовується багато овочів.

Весь секрет смаку в цьому рецепті є в артишоках та зеленій цибулі. Можна використовувати і свіжі артишоки, проте так буде набагато довше, а смак в консервованих, як на мене, цікавіший. Артишок дуже цікава на вигляд рослина (чи правильно сказати квітка? :) Я ніколи не пробувала приготувати артишок сама. А ви? Мабуть, одного дня, все таки прийдеться спробувати, але поки що ось вам рецепт з консервованими артишоками.

Вихід: 4 порції


Потрібно:

  • 800 гр телятини
  • 2 ст.л. масла
  • 3 стебла селери
  • 5 зубчиків часнику
  • 1 велика цибуля
  • 4 помідори
  • 150 мл. білого сухого вина
  • 200 гр артишоків консервованих
  • 250 мл бульону (або 250 мл води+2 ст.л. масла)
  • 2 гілочки чебрецю
  • зелена цибуля

Готуємо:

Розігріти духовку до 150 гр.С. М’ясо цілим куском посолити, поперчити та обсмажити із всіх сторін на маслі до золотистого кольору. Забираємо м’ясо. Доливаємо до масла 1 ст.л. оливкової олії. Обсмажуємо 10хв на середньому вогні селеру, цибулю, часник (часник не потрібно чистити, просто легко надавити ножем) та чебрець. Додаємо помідори і тушимо ще 5 хв. Додати вино та тушити доки воно не зменшиться в об’ємі на половину (10-15 хв). Додаємо бульйон або воду з маслом, доводимо до кипіння. Солимо.

Викладаємо м’ясо, овочі та соус в посудину та відправляємо в духовку. Потім виймаємо м’ясо та часник. Накриваємо фольгою, щоб воно залишалось теплим. Соус добре перетираємо через сито. Всі овочі, що не перетерлися, викидаємо. Соус ставимо на вогонь, додаємо до нього артишоки та тушимо десь 15-20 хв на середньому вогні. Соус виходить досить рідким. М’ясо ніразаємо кружечками, зверху поливаємо соусом та посипаємо зеленою цибулькою.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар