понеділок, 1 вересня 2014 р.

Лимонне суфле з маскарпоне

Просто сама ніжність...


А ви любите суфле? І чи завжди воно у вас виходить? Насправді, мені здається, що це досить складний десерт. Цього разу коли я готувала дві порції в мене не вийшли, тому що я використала занадто маленьку форму. Проте дві інші вийшли дуже гарні і смачні.

Цей рецепт крім того що смачний, ще і цікавий. Тут використовується заварне тісто, ніжний сир маскарпоне і збиті білки. Всередині суфле виходить дуже ніжним, а зверху хрустким. Я дуже люблю маскарпоне, тому всі десерти з цим сиром для мене цікаві. Якщо для вас він занадто жирний, його можна замінити рікотою або вершковим сиром.

Ех, милують моє око ці фотографії, наганяють апетит. Шкода, що вже все ми з’їли. Може спекти ще? :)


Вихід: 4 порції


Потрібно:

  • 6 ст.л. масла
  • 1 скл. цукру
  • 3/4 скл. води
  • дрібка солі
  • 3/4 скл. муки
  • 4 жовтки
  • 1 ст.л. лимонної цедри
  • 3 ст.л. лимонного соку
  • 1 3/4 скл. маскарпоне
  • 6 білків
  • масло та цукор для формочок

Готуємо:

Розігріти духовку до 215 гр.С. Змазати 4 формочки (кожна по 300 мл) маслом та посипати цукром.

В сотейник вилити воду, додати масло та дрібку солі. Довести до кипіння, зняти з вогню та додати муку. Повернути на вогонь та добре вимішати дерев’яною лопаткою, доки тісто не стане однорідним (приблизно 2 хв). Охолодити до кімнатної температури та додати жовтки по одному, добре вимішуючи. Потім додати лимонний сік,цедру та маскарпоне. Збити все міксером до однорідної маси.

До білків додати дрібку солі та збити міксером до легкої піни. Додати цукор (1 скл.) та збити до міцної пінки. Акуратно додати білки до тіста та вимішати. Вилити тісто в форми. Випікати 35-40 хв по центру духовки. Суфле повинне піднятися та зарум’янитися. Охолодити 15 хв та посипати цукровою пудрою. Подавати теплим.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар