середа, 17 вересня 2014 р.

Сендвіч з беконом, яйцем та авокадо

Це найсмачніший сендвіч, який я їла...


Одного ранку я встала і вирішила потішити свого чоловіка сніданком. Так як я сніданки готую дуже рідко, то чоловік би зрадів навіть смаженому яйку. Але я вирішила приготувати щось серйозніше. Оглянула холодильник, там був бекон,помідори і половинка авокадо, яка залишилась від вчорашнього гвакамоле. Згадався сендвіч BLT (bacon, lettuce, tomato).

Вирішила приготувати щось таке, але більше подібне до сніданку.

І вийшло дуже смачно, чоловік був задоволений. Взагалі я не дуже люблю сніданки, напевно тому що і не дуже люблю снідати. Каші взагалі терпіти не можу. Знаю, знаю це корисно. Ну не люблю я кашу. Можу з’їсти гречки на гарнір або рису. Але варити кашу на сніданок та ще і на молоці. Ні, ні, ні :) Максимум, що можу з’їсти це йогурт. Але що той йогурт, через годину-другу я роблюся по-справжньому голодна і зла :) Але ось такий сніданок я б їла щодня.

Так як бекон не дуже корисний я додала авокадо, трохи салату та помідори, щоб розрядити обстановку :) Також в майонез я додала перчик чилі, маринований в соусі адобо. Адобо - це такий соус з цибулею, помідорами, часником і ще якимись травами. Має трошки підкопчений смак. Не знаю, чи в нас десь він продається, можете додати просто маринований гострий перець, а можете і не додавати.

Дуже смачний, ситний і гарний сніданок.


Вихід: 2 порції


Потрібно:

  • 4 шматки хліба
  • 6 шматків бекону
  • 2 яйця
  • 4 шматки сиру (добре смакує підкопчений сир, наприклад Рамзес)
  • 2 листочки салату
  • 1 помідор
  • половина авокадо
  • 2 ст.л. майонезу
  • 1 чилі в соусі адобо або просто маринований чилі
  • сіль, перець

Готуємо:

Блендером змішати майонез та чилі. Відправити в холодильник. Бекон обсмажити на середньому вогні. Викласти на паперовий рушник. На цю саму сковороду вибити яйця, стараючись, щоб жовток був посередині білка. Посолити та обсмажити так, щоб білок був готовий, а жовток всередині ще рідкий.

В духовці при температурі 180 гр.С. запекти хліб до золотої скоринки (або можна використати тостер). Намазати всі чотири шматки хліба майонезом з чилі та викласти на хліб сир. Знову відправити в духовку десь на 30 секунд, щоб сир трохи розплавився. Помідор нарізати кільцями, авокадо тоненькими шматками. На два шматки хліба викладаємо салату, потім помідори, авокадо та бекон. Потім викладаємо яйця. Трошки солимо та перчимо та накриваємо іншим кусочком хліба.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар