понеділок, 22 вересня 2014 р.

Сік з апельсина та огірка з м’ятою/ Сік яблучно-селеровий з лимоном та імбирем

Корисна смакота...


Коли приходить осінь, робиться сумно. Мені точно. Я дуже не люблю похмуру погоду, не хочеться в такі дні навіть вставати з ліжка. Але що поробиш, потрібно миритися і з такою погодою. Але тепер я знаю, що може допомогти підняти настрій в таку погоду. Це ось така фотографія:

...і сік, зроблений зі всіх цих фруктів та овочів. Я чомусь дуже рідко готую фреші і це погано. Стоїть моя соковичавниця без діла, ой я маю на увазі стояла. Тому що після того, як я начиталася про те, якими цікавими можуть бути поєднання фруктів і овочів у соках, я вирішила все ж таки готувати сік вдома.

Крім того, що виходить дуже смачно, це ще й надзвичайно корисно. Потрібно запасатися вітамінами на зиму.

Є дуже багато смачних поєднаннь: наприклад буряк, апельсин, лимон та імбир або ж огірок, шпинат, ананас та лимон. Звучить дивно правда? Але можете не боятися і сміло готувати ці соки. Вони насичені вітамінами, розбудять вас зранку, замість такої некорисної кави, додадуть енергії та доброго настрою :)


Вихід: 2 порції


Для апельсиново-огіркового соку:

  • 1 великий огірок
  • 1 апельсин
  • 4 моркви
  • 1 лайм
  • 3 гілочки м’яти

Для яблучно-селерового соку:

  • 3 стебла селери
  • 2 яблука
  • 1 огірок
  • 0,5 лимона
  • 1 ст.л. імбирю
  • невеликий пучок салату Бостон

Готуємо:

Перший сік готуємо в такому порядку: спочатку в соковичавницю закидаємо м’яту, моркву, огірок та апельсин.

Другий сік в такому порядку: салат, імбир, селера, яблука, огірок та лимон.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар