понеділок, 8 вересня 2014 р.

Нектарин-гриль з кремом маскарпоне та бальзамічним сиропом

Давайте розпочнемо тиждень солодко


У всіх, хто не любить маскарпоне, прошу вибачення. Я захопилася цим сиром і це вже десь третій десерт підряд, який я готую з ним. Проте, хочу вас потішити. В цьому рецепті (як, впринципі, і в інших) маскарпоне можна замінити. Замість цього сиру додайте вершковий сир або рікоту. Думаю крем все-одно вийде смачним.

Я дуже люблю нектарини. Це мій улюблений фрукт. За літо я їх з’їдаю стільки, що вже аж дивитися не можу. Проте зимою, звичайно ж, сумую за ними. Тому вирішила на прощання приготувати десерт з нектаринками, перед холодною і похмурою осінню. Так як в мене були тільки великі нектарини, я їх нарізала кільцями і потім перемазала кремом. Але я б рекомендувала все-таки купляти маленькі нектарини і розрізати навпіл, а зверху викладати крем. Тому що мій варіант дуже незручно їсти, все розповзається.

І про бальзамічний сироп. Не впевнена чи правильна це назва, але по суті це бальзамічний оцет проварений з цукром до тягучості. Його можна купити готовим, а можна приготувати самому, рецепт нижче. Дуже смачна штука.
Цей десерт мене тішить, він надзвичайно гарний та смачний. Ніжний сирний крем, солодкий нектарин, кисло-солодкий соус і все прикрашено хрусткими горішками. Ех, як я люблю писати про їжу...і їсти :)


Вихід: 8 порцій


Потрібно:

  • 4 невеликі нектарини
  • 5 ст.л. сиру маскарпоне
  • 3 ст.л. грецького йогурту
  • 2 ч.л. цукру
  • трошки свіжого базиліку
  • 8 ч.л. бальзамічного сиропу
  • 2 ст.л. мигдальних пелюстків
  • олія для грилю

Для бальзамічного сиропу:

  • 2 скл. бальзамічного оцту
  • 1/2 скл. коричневого цукру

Готуємо:

Розігріти гриль до середньої температури. Змішати маскарпоне, йогурт, цукор та 1 ч.л. дрібно нарізаного базиліку. Залишити в холодильнику.

Нектарини розрізати навпіл та видалити кісточки. Легко змазати внутрішню сторону кожної половинки олією та викласти на гриль тією ж стороною десь на 2 хв. Нектарини повинні підрум’янитись. Охолодити.

Викласти кожну половинку нектарина на тарілку, зверху викласти 1 ст.л. крему, полити 1 ч.л. сиропу та посипати горішками.

Щоб приготувати бальзамічний сироп потрібно змішати оцет з цукром на середньому вогні, постійно помішуючи. Довести до кипіння, збавити вогонь до маленького та готувати десь 20 хв, так щоб об’єм зменшився на половину. Якщо ви не любите такий сироп, його можна замінити медом.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар