понеділок, 27 жовтня 2014 р.

Салат з сочевицею, гранатом та козячим сиром

Корисне і смачне...


Сьогодні моя подружка мене попросила написати рецепт якогось обіду, який би був поживним, багатим на білок, смачним і ще й до того всього кольоровим :) Ось так. Впринципі я її розумію, хочеться щоб їжа була поживною і милувала око, особливо осінню. Але ж важко придумати одну страву, щоб в ній поєднювалися всі ці характеристики.

Тому сьогодні я вирішила написати рецепт салату із сочевиці. Всі ми знаємо наскільки вона корисна (і не тільки тим, що в ній багато білка). Ще вона багата амінокислотами, мінералами та вітамінами. Я читала, що вегетаріанці порівнюють її до м’яса за вмістом корисних речовин. Може і так, а може і ні. Одне вам скажу (не в образу вегетаріанцям): до м’яса їй ох як і далеко ;) Коли я перший раз спробувала сочевицю, то в голові відразу подумала що з нею можна зробити, щоб вона була трохи смачнішою. Проте, розуміючи її користь для організму і те, що деколи потрібно відпочивати від м’яса, я все-таки приготувала ось такий салат.

Салат дуже смачний, що не говоріть про сочевицю. Додавши соковитих зернят гранату, горішків та козячого сиру, заправивши це все діло лимонним соком та оливковою олією виходить дуже і дуже смачно. І дуже корисно та поживно. І прекрасний варіант для обіду. І легко. І кольорово :)

Насолоджуйтеся.


Вихід: 2 порції


Потрібно:

  • 200 г сочевиці
  • 100 г козячого сиру
  • 1 зубчик часнику
  • половина граната
  • 3 ст.л. подрібнених грецьких горіхів
  • петрушка
  • 2 ст.л. оливкової олії
  • 1 ст.л. лимонного соку
  • 0,5 ч.л. меленого коріандру, сіль, перець

Готуємо:

Відварити сочевицю. Змішати дрібно нарізаний часник, лимонний сік та олію. Гранат почистити. Петрушку дрібно нарізати. Козяий сир нарізати кубиками.

До сочевиці додати горіхи, гранат, дрібно нарізану петрушку та сир. Додати заправку, сіль, перець, коріандр та добре вимішати.

Смачного!

Немає коментарів :

Дописати коментар