неділя, 7 грудня 2014 р.

Не подобається - не платіть!

Трохи про наболіле...


Коли приходиш в наш львівський ресторан і відкриваєш меню, переважно воно вражає. Все надзвичайно смачно написано. Але, на жаль, тільки написано. Особисто мене дуже дратує, коли в меню, описуючи пасту карбонара, пишуть, що туди входить хрусткий бекон, а приносять шпондер. Шпондер - це не бекон, це шпондер і ніякий він не хрусткий. Він може теж смачний, але коштує він в два, а то і в три рази дешевше, ніж бекон. То чому я повинна платити 50-60 грн за пасту зі шпондером? Несіть бекон!

Або коли ви замовляєте салат "Цезар"...Справжній салат "Цезар" заправляється соусом, в який входять анчоуси. Анчоуси дорогі, тому в принципі, ціна на салат мала б бути виправданою. Але коли вам приносять цей салат з кусочками оселедця і ви їм робите зауваження, що там в салаті щось лишнє, вам кажуть, що це анчоуси. Це не правильно. Не правильно робити зі свого клієнта дурного і думати, що він не шарить яка різниця між анчоусом і оселедцем. Оселедець в п’ять раз дешевший. Несіть анчоуси!

Або коли пишуть вагу 300г і нагло приносять 150г, або коли пишуть, що подають стейк з руколою, а приносять без, тому що її в них немає. А я люблю руколу. Може я той стейк взяла тільки із-за руколи? А найгірше, коли ти стараєшся ввічливо зробити зауваження, а на тебе ще і закочують очі.
Я працювала в ресторанах за кордоном, я знаю, що це важко, але і я слухала зауваження і ніколи не дозволяла собі закотити очі. Ніколи не пробувала зробити з клієнта дурного і ніколи не хамила. Я знаю, що таке ресторан і його кухня, і я знаю, що можна написати меню у відповідності до того, що ви подаєте. І кухня може бути чистою. Не такою, звісно, як вимагає Фреймут, але без тарганів і сміття на столі. Я готувала для людей, і мій клієнт для мене був дуже важливий, я прислухалася до їхніх пропозицій чи зауважень завжди. Я була вдячна їм за це, бо так я могла виправитись і стати кращою.

Все можна зробити, але якщо клієнт не вимагає і йому "по барабану", то ніхто для вас старатися не буде. Тому якщо ви замовили щось одне, а вам за ті ж гроші, приносять якийсь дешевший замінник не мовчіть! І не платіть! Або платіть половину :) Нічого поганого тут немає, це ваші гроші і якщо ви вже йдете в ресторан, то ви хочете отримати від цього задоволення. P.S. Фото не мої :)

Немає коментарів :

Дописати коментар