четвер, 21 серпня 2014 р.

Тушена форель з помідорами черрі та перцем чилі

Трохи гострого на четвер.


Сьогодні я буду писати про рибу. Таку корисну та смачну. Мабуть, навіть не варто перераховувати всіх корисних речовин та вітамінів, які ми отримуємо, споживаючи рибу. Але крім всього цього, риба дуже смачна, в переважній більшості своїй - дієтична і так легко готується.

Особисто я люблю рибу, де є поменше костей. З річкових я надаю перевагу форелі. Дуже її люблю. Одного разу я була в ресторані, який здається так і називався "Пструг". Так от, там в меню була тільки форель, зате з найрізноманітнішими начинками та підливами. Всього було десь 50 позицій. Я вже і не пригадаю, яку саме їла я, але пам’ятаю, що було дуже смачно.

Так от, до чого це я. А до того, що недавно готувала "Pesce All’Acqua Pazza", що в перекладі з італійської означає "Риба в шаленій воді" (не знаю, звідки така назва, це вже треба питати в італійців). Риба тушиться з помідорами, часником та чилі у воді. Вода поєднює всі ці смаки разом і виходить дуже смачно.


Вихід: 2 порції


Потрібно:

  • 2 форельки (десь по 300 г)
  • 75 мл оливкової олії
  • 2 зубчики часнику
  • 0,5 червоного перцю чилі
  • 10 шт. помідорів черрі
  • петрушка
  • сіль
  • чіабатта для подачі

Готуємо:

Розігріти оливкову олію на сковороді. Викласти рибу та легко обсмажити з обох боків (десь по 1-2 хв). Додати дрібно нарізаний чилі, часник та цілі помідори. Все добре посолити. Залити все 200 мл холодної води та додати петрушку. Довести до кипіння та збавити вогонь. Тушити 7 хв, потім перевернути на іншу сторону та знову потушити 7 хв. Викласти рибу на велику посудину та залити все соусом. Подавати з чіабаттою або будь-яким іншим хлібом (його має бути багато, щоб вимакати всесь соус :)

Смачного!

3 коментарі :

  1. ця рибка просто неймовірно смачна і дуже легка в приготуванні, а також мені дуже подобається поєднання продуктів, блюдо виходить дуже гарним, кольоровим. В мене тепер на одну улюблену страву більше. Всім рекомендую.

    P.S. Готувати з Олею одне задоволення.

    ВідповістиВидалити